THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Followers

bulan madu kami :)

tak sangke three mox kembali bersama even 3 ney ada at melaka tpy tak semestynye jmpe selalu kan ?.
msty pelik kan aku pnye tajuk ?. biase laarh bdk baru nk up bercnte ( yeke ?. cm pelik jerk) hahaha. . okay laarh berbalek pada cerita . . kt0wg sebnrnye ber4 tpy akq kami tak dapat datng nk buat cm mne ?.
takkan nk pkase laak kan ?. then kt0wg k0n0nye nk celebrate laarh bezday NUR FAZLINA pada 2.10.2011 at melaka . . cm biase laarh lau idea drpd aku msty jdy pnye tak heran laarh (bajet lak k0 kan kecik)  tpy tak salahkan lau nk bajet ?. hahaha . . kt0wg tambah 2 ahli baru iaitu fitri n syed . . hahaha . . best siak . .yang bestnye bezday gurl tak perlu aku mention sgt name dier nty ada 0wg stalker laak . .haahaha . . HB sayang . .
best tak dapat bezday drpd NAZREEN AHMAD   tpy jangan marah akuu dating gn dier at jusc0 .  hahaha . .ala , cm tak knl aku . .takkan aku nk rampas nazreen 0r naz tue kan (geli aku pgl naz , tak suke pgl dier naz) haaha.  bende ney rancang tw0 week bef0re tbe that day . . tpy si nur fazlina 2 panday sch0 0wg . .aku tak tertipu gn dier laarh kan tpy BFF aku ney mmg buat cuak aku jerk thats why setiap kaly pape function mengenakan 0wg msty BFF aku @nor fadzila akan b0c0r rahsia . .ad0yai , aku gn nazreen ahmad puas rancang . .pendekkan cerita (penat laarh menaip minum aer sambil makan ubat layan lagu korea and wait my BF t0 reply text) tbe laarh arynye n saat2 ditggu aku gn nur fazlina p0wn drive g at elya n syed . . aku tgl kan si nur fazlina tue at m0x and pakcek (terima kaseh sebab benarkan saya pgl awak pakcek saya , jgn marah ta0) dier p0wn cm 0wg bd0e . .dak eyla 2 lau dah jmpe BF dier tak egt dunia . .ad0yai . .cian nur fazlina  . .then dalam mase yang sama aku bawak nazreen ahmad beli hadiah ta0 tak dier beli kan ape untuk nur fazlina ?. takkan nk bgta0 laak kan sekadar ta0 name dier annie sudah :) (alamak , aku ada snap pic gn annie tpy at pakcek ,aku p0wn tak ta0 laarh bila dier nk upload pic tu) pendekkan cerita aku p0wn antar nazreen ahmad at ikan bakar ( melaka kaya gn hasil tangkapan , eyh ! sempat pr0m0te melaka hahaha) then aku pergi laarh ambk si gendut ( malas nk type name panjang2 dah haha) dtg jerk terus dapat maki siak ! . cm zikir dier buat dahh :( hahaha . .then pergi laarh makan . .tyme nk menuju at kedai makan sempat maen kejar2 gn si gndut 2 . .then b0c0r laarh segala rahsia yang nazreen sebenarnye tak balek p0ntian tpy dier ada tyme 2 :) sweet glur siak tyme , tpy smpat jugek laarh dier tarik rmbut aku :( bd0e btl ! . hahaha . . selebihnye nk ta0 lebih lanjut just click lurve kecik at FB (malas nk type ) ne antara pic yang aku snap n 0wg laen snap :) (jangan jelez n kepada yang stalker aku mntak maap sebb dah takdir menentukan segala2nye ) st0p jgn nk mngarut :)








0 comments: