THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Followers

dah lama tak maen bl0g kann !

peh , tbe2 rasa rndu lak at bl0g ney ! 
tak sangke dalam diam2 aku sudah 5 m0nth gn si dier 
hahaha ! 
aku tak ta0 laarh ape dier pandang aku ?.
pelik bin ajaib betul kan ?.'
dah lah aku ney GEMOX ! 
hahaha ! 
pape p0wn aku sayang dier . .
cm2 aku nk tulis .
skunk aku keje at h0spital sebagai clinic nurse tpy aku still cm dulu
nk ta0 ape dier takk ?
0f c0z kawan2 aku at segi ta0 yang aku paling tak0wt darah . 
hahaha ! 
ramai member aku trn melaka 
seperti nyna , nazreen , eyla n ekin . .
peh , melaka tit0p laarh 
hahahaah ! 
bajet laarh lakkk ! 
tbe2 rasa cm nak mandy sebab drpd tdy asyik mengadap lappy jerkk
kunk bising kunk hajah junaidah lak ! 
time 2 sleep . . nty aku smb0ng balek yerkk
yang pnting aku skunk hepy 

0 comments: