THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Followers

ab0ut faceb0ok ! .

nape title aku cm 2 ?. aku p0wn tak ta0 ! . aku p0wn tak ta0 nak update bl0gger aku ney ape ?. sume ada st0ry yang best2 tpy aku ?. still same n n0thing change bak kata 0wg puteh ?. (puteh laarh sangat babe ) hahaha ! . wey , aku rase faceb0ok ney tmpat dimane tekanan dilepaskan n tmpat gurl n b0y curang .. adakah kalian setuju ?. hahaaha ! . tpy aku tak curang laarh ! . setakat lepaskan tekanan 2 adalah ! . hahaha 1 . harap maaf ! . aku ney berckp atas dasar penglihatan aku even aku ney pkay spec mte ! . ala2 , skema gitu kan ! . tpy sekaly kala ape salahnye kan ? . sebab 2 aku jarang bukak facebook ney ! . buat rimas emak jerk nyah ! . hahaha ! . (ala2 , d0nut gitu ) tpy ada kebaikan fb ney ! . dpat knl ramai kwn gn dapat mengetahui kwn2 yang lama2 ! . betul tak ?. tpy lbey banyak keburukan drpd kebaikan ! . betul tak ?. s0 , jarang2 laarh 0n fb yerk ! .

0 comments: