THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Followers

tak paham ! .

aku langsung tak paham gn dier ! . kdg2 dier in love gn aku tpy kdg2 tak lak in love gn aku ! . ta paham betul aku ney ! . takpe larhh , aku kne sedar dier skunk di hati aku ! . ssh kan nak paham b0y ?. betul tak ?. hurmm ..
jgn smpai aku curang gn dier sude larhh ..aku dulu adalah bekas playgurl ..jgn memain gn aku ney  . hahaaa..
aku p0wn tak ta0 cm mne ley rmai terpikat gn aku ney ! . tak pahm meyhh ! . tpy aku hepy skunk ! . huhu.. weyyy ,  tlg larhh aku ney ! . aku betul2 sayang kt dier tpy aku tk0wt dier myde bukan jd0e aku kan ?. mne larhh kte ta0 ! . malam ney tak dapat text gn dier .. sebab busyy buat asigment.. dier ja0h ...aku kne jge2 ! . tpy aku lngsung tak kesah d0kk ! . aku ney betul2 cntekan dier tak salah tgk 0wg yg kte bahagia gn 0wg laen kan ?,
aku rase cm nak nanges jerkk .. type bnde ney ! . smbil dgr lgu cnte terakhir drpd aiman ! . wah , aku mmg tak rau dier cume entah larhh .. aku tk0wt pisang berbuah due kaly ..mybe betul kata 0wg umur meningkat kematangan p0wn meningkat .. hurmmm .. aku dah ley pkr dah n accept dah .. dulu aku bd0e cbb menagih kaseh pd 0wg yg tak mungkin aku miliki..hurmm ! .

0 comments: